Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

Greek Lovers - Οι πιο άκυρες ατάκες...


- Είσαι κουρασμένη; Γιατί όλη μέρα στριφογυρνούσες στο μυαλό μου

- Ωραίο φόρεμα. Θα έδειχνε πολύ πιο όμορφο πεταμένο στο πάτωμα του δωματίου μου.

- Συγγνώμη, έχασα τον αριθμό του τηλεφώνου μου, μήπως μπορείτε να μου δανείσετε τον δικό σας;

- Αν ήμασταν σκιουράκια θα έβαζα ένα φουντούκι στην τρύπα σου.

- Ε, μωρό, θες να φάμε πίτσα και να γνωριστούμε; Όχι; Γιατί δεν σου αρέσει η πίτσα;

- Ξέρεις τι θα πήγαινε όμορφα επάνω σου; Εγώ!

- Θες να κάνουμε μαθηματικά; Θα προσθέσουμε εμένα και σένα, θα αφαιρέσουμε τα ρούχα μας και θα πολλαπλασιαστούμε!

- Είμαι δωρητής οργάνων σώματος, μήπως σου χρειάζεται τίποτα;

- Είσαι τόσο γλυκιά, ώστε μόλις σε είδα λιγώθηκα.

-  Σόρυ μις, ντου γιου λάικ Γκρις;

- Πιστεύεις στον Θεό; ωραία γιατί εγώ είμαι η απάντηση στις προσευχές σου.

- Λέγομαι και «καφές» γιατί θα σε κρατήσω ξύπνια όλη νύχτα.

- Ξέρεις ότι είμαι μάγος; Λοιπόν, θα έρθεις στο σπίτι μου, θα κάνουμε έρωτα και μετά θα εξαφανιστείς! 

- Έχω και μια ρομαντική πλευρά. Πάμε στο δωμάτιο μου να δούμε αν θα την βρεις;

- Έχασα το αρκουδάκι μου. Θα κοιμηθείς εσύ μαζί μου;

- Μήπως είσαι ο διακόπτης μου; Mόλις σε βλέπω, με ανάβεις!

- Αν κάθε φορά που σε σκεφτόμουν έπεφτε ένα αστέρι ο ουρανός θα ήταν άδειος

- Είμαι καινούργιος στην πόλη, μπορείς να μου δώσεις οδηγίες για να βρω το σπίτι σου;

- Είσαι από τη Χιροσίμα; Γιατί μωρό μου είσαι βόμβα!

- Συγγνώμη , πρέπει να χάθηκα! θα με βοηθήσεις να μάθω που πηγαίνεις;

- Ήμουν κακό παιδί σήμερα, στείλε με τιμωρία στο δωμάτιο σου!

- Γεια σου γατούλα. Θες να περάσεις μια από τις 7 ζωές σου μαζί μου;

- Πιστεύεις στον έρωτα με την πρώτη ματιά ή να ξαναπεράσω σε κάνα τέταρτο;

- Αν η ομορφιά ήταν χρόνος θα ήσουν η αιωνιότητα!







Από : newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...